Gyakran Ismételt Kérdések
Amennyiben a Fizetés és szállítási információk érdekelnek, ide klikkelve találod őket.
Amennyiben a történetünk érdekel, látogass el a Rólunk részre.
Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?
Az éppen nem elérhető termékekről bővebb információkat szerezhettek a info@latiendasuperior.hu e-mail címen, vagy telefonon +36 30 874 4991. Emellett az adott termék oldalán feliratkozhattok az email címetek megadásával, hogy jelzést kapjatok, amennyiben a termék újra elérhető.
Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?
Nem szükséges, elegendő, ha kitöltitek a rendelési adatlapot. Azonban előnyös a regisztráció, mivel így követhetitek a rendelésetek állapotát és további előnyöket is szerezhettek a későbbiekben bevezetésre kerülő hűségprogramunk által.
Miért nem tudok bejelentkezni?
Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, érdeklődj e-mailben az info@latiendasuperior.hu e-mail címen.
Rendben van a megrendelésem, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?
A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben érdeklődjetek az ügyfélszolgálatunkon e-mailben az info@latiendasuperior.hu e-mail címen
Lehet telefonon keresztül is rendelni?
Amennyiben egyáltalán nem sikerülne megrendelést leadnotok a www.latiendasuperior.hu weboldalon, érdeklődjetek az info@latiendasuperior.hu e-mail címen vagy telefonon +36 30 874 4991, és örömmel segítünk nektek a termékek megrendelésében.
Hol található a megrendelésem státusza?
A megrendelésed a bejelentkezést követően a LaTiendaSuperior weboldalon tudod nyomon követni. Ha nem hoztál létre fiókot, érdeklődhetsz a info@latiendasuperior.hu email címen, ahol minden információt megtudhatsz a rendelésedről.
Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?
A megrendeléseken az ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak változtatni, ezért ha valami miatt nem vagy megelégedve a megrendelt tételekkel vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@latiendasuperior.hu e-mail címen. Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot. Ha szeretnéd valamelyik terméket visszaküldeni vagy kicserélni, lépj kapcsolatba az velünk a info@latiendasuperior.hu email címen.
Mikor kapom meg a csomagomat?
A csomagot a megrendelés leadását követően jellemzően 1-2 napon belül szállítjuk ki munkanapokon. A szerződtetett futárszolgáltatóink már másnapra garantálják a megrendelés kézbesítését, amennyiben a rendelés 12.00-ig leadásra kerül, ez alól kivételt képeznek a vis major esetek, pl. a veszélyhelyzet, pandémia miatti esetleges műszakkiesés, logisztikai problémák, stb. A szállítási időpontról pontosabb információk az adott termék adatlapján is elérhetőek a ‘Várható szállítás’ sor mellett. Ünnepek esetében azonban nem garantáljuk az 1-2 munkanapon belüli kiszállítást. A csomagokat a lehető leggyorsabban igyekszünk összeállítani, ezután a fuvarozó vállalat felelőssége, hogy az ünnepek alatt és a kapacitásuk figyelembe vételével milyen gyorsan tudják azokat kiszállítani. A kézbesítés pontos időpontjáról minden esetben külön emailt küldünk. A kézbesítés idejét lassíthatja a megjegyzés írása vagy a banki utalásos fizetési mód, mivel csak a megjegyzés ellenőrzése, illetve az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelés feldolgozását. A kiszállítási határidő ekkortól indul.
Hétvégén is kézbesítik a megrendeléseket?
Jelenleg nincs lehetőség a hétvégi kézbesítésre.
Milyen lehetőségek vannak a megrendelések kézbesítésére? Mennyi a szállítási költség?
Az aktuális fuvarozó cégek listája, a szállítási díjak és további információk megtalálhatóak a Szállítás és fizetés aloldalon.
A standard szállítási módok mellett Budapesten személyes átvételre és expressz szállításra is van lehetőség.
Értesítést kaptam, hogy a megrendelésem átvehető az átvevőhelyünkön. Hány napig vehetem át a csomagomat?
A megrendeléseket 5 munkanapon keresztül tároljuk a csomagpontokon. Amennyiben szeretnéd, hogy tovább tartsuk az üzletben a csomagot, kérjük jelezd azt az ügyfélszolgálatunkon, mivel a csomagokat visszaküldjük a központi raktárba, ha nem veszik át a megadott határidőn belül.
Magyarországon kívül más országokba is szállítotok megrendeléseket?
Jelenleg csak a Magyarországon belül szállítunk.
Hol követhetem a csomagomat?
Miután a csomagot kiadtuk a raktárunkból, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.
Milyen módon fizethetek?
Fizetés kártyával online – A megrendelésed fizetheted olyan kártyával is, mellyel tudsz internetes fizetéseket végezni. Kényelmes és biztonságos készpénzmentes fizetésről van szó. A fizetés Barion felületen keresztül történik. Mi nem kerülünk kapcsolatba a kártyadatokkal.
Jelenleg a VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat tudjuk elfogadni.
Lehetőség van Apple Pay & Google Pay rendszeren keresztül is fizetni.
Banki utalással – A termékeket kifizetheted online banki átutalással is. A megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat. A fizetést a megrendelés kiállításától számított 3 napon belül teheted meg. Ne feledkezz meg kitölteni az összes szükséges adatot, főként az átutalás egyedi azonosítóját, mivel ezzel is felgyorsítható a folyamat. A termékeket az utalás beérkezése után küldjük el Neked.
Fizetés utánvétellel – A rendelésed összegét a futárnál kell rendezni készpénzzel vagy kártyával a csomag átvételénél az általad megadott címen. Az utánvételes fizetés kezelési költsége 300 Ft.
A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?
Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki, azt ajánljuk, hogy ne vedd át a csomagot és töltsétek ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgáltató fog informálni minket, ezt követően újra elküldjük neked a csomagot.
A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?
Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) mihamarabb fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz. A panaszt az info@latiendasuperior.hu e-mail címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket.
A megrendelt termék íze eltér a korábban megszokottól vagy más az állaga. Mi ennek az oka?
Előfordulhat, hogy egy gyártó változtat valamelyik terméke alapanyagain (az összetétel változása nélkül), aminek eredményeképpen annak ízében, állagában vagy színében változás észlelhető. A gyártók ilyen esetben nem feltétlenül értesítenek minket efféle változásokról, mivel ez nem is kötelességük, így nekünk sem áll módunkban figyelmeztetni a vásárlókat ilyen jellegű változásokra. Ilyen esetben javasolt egyenesen a gyártóval felvenni a kapcsolatot a pontosabb, direkt kommunikáció érdekében.
Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?
Ha valamilyen okból nem megfelelő számodra a termék 14 napon belül visszaküldheted azt. Élelmiszer termékek esetében bontatlan a csomagolás megléte szükséges. Ezt a szándékodat jelezd az info@latiendasuperior.hu e-mail címen és készséggel segítünk a probléma mihamarabbi megoldásában. A visszaküldésre szánt termékért küldünk egy futárt, majd visszafizetjük a termék árát, miután az visszaérkezett a raktárunkba.
Figyelem! A webshopon megvásárolható bontott élelmiszer jellegű termékeket higiéniai okoknál fogva nem cseréljük vagy vesszük vissza.
Reklamáció/visszaküldés esetében lehetséges csak a csomag egy részét cserélni?
Természetesen. Ha egy megrendelésen belül több terméket rendeltél, bátran reklamálhatod vagy visszaküldheted csak azt, amelyik nem megfelelő a számodra.
Megrendeltem a termékeket, de nem szállították ki a csomagomat. Mi a teendő ilyenkor?
Ha a megrendelés leadását követően 4 munkanapon belül nem kaptad meg a csomagod, vedd fel a kapcsolatot e-mailben az info@latiendasuperior.hu e-mail címen.
Hogyan kaphatom meg a vásárláshoz járó ajándékot?
A vásárláshoz kapott ajándékot csak úgy tudjuk jóváírni, ha az a kosárban is szerepel. A pénztárban a kosár összesítésénél tudod kiválasztani az ajándékot. Bizonyos ajándékok regisztrációhoz kötöttek. Ehhez előbb be kell jelentkezni a saját fiókodba, és ezután tudod kiválasztani az ajándékot a kosár összesítőnél a pénztáron belül. Fiókot regisztrálni itt tudsz.
Mindent megteszünk azért, hogy teljeskörű tájékoztatást adjunk termékeinkről, azonban ha bármilyen kérdésed lenne, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, különösen akkor, ha bármilyen ételre, összetevőre allergiás, esetleg érzékeny vagy.
Az itt bemutatott termékekre vonatkozó információk csak az előzetes tájékozódást szolgálják, a termék átvételét követően végleges tájékoztatást kapsz az adott termék címkéje alapján.
A termékleírásban foglalt javaslatok figyelmen kívül hagyásából és a nem megfelelő fogyasztásból eredő bármilyen károkért nem vállalunk felelősséget!